Vätterfesten

Idag tänkte jag bjuda på lite bilder ifrån när Daniel, och hans band The Lips spelade i Jönköping på Vätterfesten.

Det var enda spelningen som jag kunde åka på med Daniel i somras, så trots 19 mil, så åkte jag och Hanna dit.
En helt underbar spelning, som jag inte glömmer i första taget!

Så varsågoda. Här kommer bilderna. och SJÄLVKLART är det copyright på bilderna, vill du använda någon av bilderna, så kommentera här och vänta på svar!

(bilderna är klickbara)

     

här är även en bild på mig och Daniel från kvällen.
inte min bästa bild precis. en hel dag i jönköping, en halvtimmes promenad till konserten och regn, sen är man inte så snygg längre ;)



Önskar ni fler bilder, så skriv det! Kan inte lägga upp alla på en gång precis, några hundra bilder är lite mycket på en gång va? ;)

//Emah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback